dog faced hermans / the ex – treat [1989] // sanne sannes

by

R-1656883-1285697560.jpeg

linki w komentarzach / links in comments

dog faced hermans

the ex

discogs

Dog Faced Hermans to jeden z ważniejszych zespołów w moim życiu. Nigdy nie słuchałem go namiętnie, ale miał duży wpływ na mnie. Nie tylko muzyka, ale i nazwa zespołu, tytuł płyty, którą poznałem jako pierwszą – „Mental Blocks for All Ages” – oraz jej okładka robiły wrażenie na gówniarzu. Po latach doceniam DFH tak samo, choć może czasem troszkę przeszkadza mi obecna niekiedy lekka „teatralność” zespołu, za którą odpowiada wokalistka Marion Coutts.

The Ex poznałem dziwnie późno. Dziś znam prawie całą dyskografię zespołu i – pewnie niektórzy uznają to za bluźnierstwo – najbardziej lubię „Catch My Shoe”.

„Treat” to koncerty obu zespołów. Żadnego z nich nie widziałem na żywo.

***

Sanne Sannes

1

2

3

4

5

6

Tagi: , , , ,

Komentarzy 8 to “dog faced hermans / the ex – treat [1989] // sanne sannes”

  1. protomarcin Says:

    (o)(o)
    (o)(o)
    (o)(o)

  2. Robert Szabla Says:

    Holendrzy to jedna z niewielu grup, która mi towarzyszy od szczenięcych lat, osobiście nie przepadam za koncertowymi płytami, ale ta ma już walor historycznoarchiwalny.
    GFH na żywo nigdy nie slyszlem, ale za t Exow w dziesiątkach kolaboracji wielokrotnie; polecam
    Ostatnie dwie płyty Ex sa ok, ale jakby nie wnoszą nic nowego w ich dokonania, ja mam wielki sentyment do nagran w ktorych uczestniczył Tom Cora no i do Joggers & Smoggers
    polecam nowe nagrania Soka,
    http://tanieczszablami.blogspot.be/2015/10/filiamotsa-like-it-is.html

    a przy okazji fajne fotki

  3. Adamu Syn Damu Says:

    The Ex uwielbiam. Od kiedy usłyszałem płytę „JOGGERS & SMOGGERS” jestem wyznawcą tego zespołu. Polecam koncerty-byłem na czterech-każdy to niesamowite przeżycie. Pewnie Rojek na Offa zaprosi, to zobaczysz, usłyszysz, hłe, hłe… Nie dziwię się, że podoba Ci się „CATCH MY SHOE”-toć to same przeboje-morda cieszy się przez całą płytę. No i wiadomo, u kogo i kto płytę nagrał… Żarty żartami, ale coś w tym jest bo i „TURN” i „STARTERS ALTERNATORS” też nagrane w SzIkago to płyty wybitne, ociekające zajebistością. Polecam ostatnie wydawnictwo The Ex: ” AT BIMHUIS (1991-2015)” -przekrój nagrań koncertowych z tego klubu. Koncert życzeń normalnie.
    Dog Faced Hermans też słucham od lat-jedna z pierwszych koszulek, jaką zrobiłem to właśnie Dog Faced Hermans…
    Pozdrawiam z Mazur. Adam

  4. protomarcin Says:

    O, jakieś komentarze – dzięki, panowie!

    Ja właśnie słucham „At the Ancienne Chocolaterie” DFH. Na drugiej stronie jest fragment jakby żywcem wyjęty z „Catch My SHoe”.

    Pozdrowienia.

  5. szybkilester Says:

    kiedys rozprowadzałem tę taśmę jak pędzlowi i marczyńskiemu odechciało się bawić w dystrybucję demówek czy innych koncertówek ale taśmę matkę wcięło i teraz pozostaje słuchanie empetrójek :( ale ex zawsze na propsie i kilka tygodni temu byłem na nich w dublinie: oczywista to nie to samo co we wrocku ’87 ale i tak dobrze sie bawiłem i mimo starczego ieku wracałem do domu mokry jak świnia ;)

    • protomarcin Says:

      Tego materiału chyba nie idzie dostać, na Discogsie nie ma. Szkoda, że KYT też nie idzie. Już ją zamówiłem, ale gośc nei umie znaleźć. Ja to dawno nie byłem na dobrym gigu.

  6. szybkilester Says:

    już jest na discogs ale cena zaporowa niestety…

Skomentuj

