haberdasher – songs on love nos 48602-48608 [1997] / natasza minasiewicz

by

R-3223155-1321156384.png

linki w komenatarzach / links in comments

reptilian records

discogs

Kolega, który znał jeden zespół więcej niż ja, podesłał mi Haberdashera i znów jesteśmy na remis.

Śledztwa robić nie mam czasu, ale na pewno gra tu ktoś, kto później grał w Oxes.

Materiał przy pierwszych dwóch odsłuchach bardzo przypominał mi Slint, przy trzecim – już dużo mniej. Wspaniała płyta. Że też człowiek na stare lata może coś jeszcze odkryć. Dzięki, Adam.

***

Natasza Minasiewicz

Nie jest to wysoka pobudka, ale gdy zobaczyłem ten tyłek, musiałem wrzucić zdjęcia pani Nataszy.

1

2

3

4

5

6

Tagi: , , ,

Jedna odpowiedź to “haberdasher – songs on love nos 48602-48608 [1997] / natasza minasiewicz”

  1. protomarcin Says:

    (o)(o)
    (o)(o)
    (o)(o)

Skomentuj

