bastro – diablo guapo [1989] / valentin chenaille

by

10fuckingstars.wordpress.com

linki w komentarzach / links in comments

discogs

bastro

Wybitna płyta, niezwykle dojrzała zresztą, ale pełna energii. Trudno w to uwierzyć, ale John McEntire (później m.in. w Tortoise) miał w 1989 roku 19 lat. Słyszeliście ostatnio jakąś naprawdę dobrą kapelę złożoną z gówniarzy? Spodobała mi się płyta Ukrytych Zalet Systemu. Myślałem, że to jakies łebki – idę na koncert, a tam gość siwy jak ja.

Piękny album.

Homestead Records wydało, oprócz Bastro, takie legendy, jak Big Black, Sonic Youth, Swans czy Nick Cave and the Bad Seeds.

***

Valentin Chenaille

1

2

3

4

5

6

Tagi: , , , , ,

komentarze 2 to “bastro – diablo guapo [1989] / valentin chenaille”

  1. protomarcin Says:

    (o)(o)
    (o)(o)
    (o)(o)

  2. Darek Dudziński/Przyzwoitość Says:

    uwielbiałem tę kapelę, w 91/92 znałem tę właśnie płytę nuta po nucie

Skomentuj

