ultra bidé – wash your ass then kill me slowly ep [1995] / jaroslav wieczorkiewicz

by

ultrabide ep

linki w komentarzach / links in comments

ultra bidé

alternative tentacles records

Zazwyczaj wrzucam tylko okładkę płyty, ale tym razem nie mogłem nie dodać jej rewersu.

Robiąc składankę z ulubionymi zespołami noiserockowymi, zapomniałem o Ultra Bidé. Cóż za nietakt.

Ta EP-ka funkcjonuje też pod innym fajnym tytułem, „Kill Me Tender”, ale wybrałem jednak ten.

Aha, wydaje mi się, że jak ci Japończycy graja noise rocka, to podpisują się jako Ultra Bidé, a jak wędrują w rejony no wave/experimental, to jako Ultra Bide.

W tym roku wyszła nowa płyta – „DNA vs. DNA-C”. Pięknie.

***

Jaroslav Wieczorkiewicz. Prawdziwy koszmar Adriana Monka – kobieta ubrana jedynie w mleko. Fajny pomysł, zwłaszcza że trawestuje znane już pin-upowe obrazki.

1

2

3

4

5

6

1

Tagi: , ,

Jedna odpowiedź to “ultra bidé – wash your ass then kill me slowly ep [1995] / jaroslav wieczorkiewicz”

  1. jew_jitsu Says:

    (o)(o)
    (o)(o)
    (o)(o)

Skomentuj

