Apokalipsa wg św. mnie

by

Nie umieram jeszcze
Jeszcze krew we mnie płynie
Jeszcze móżdżę swoim mózgiem
Sprzedawcy ludzkich sumień
Odpowiedzą za zdradę
Powieszę ich na mym zlekceważeniu
Rozstrzelam ich wybaczeniem

Nieświadomi swoich poczynań
Chcą mnie zagryźć na ulicznym widzeniu
A ja śmieję się w duchu
Z bajek zasłyszanych od osób publicznych
Władza to jedyna godna sprawa (ha ha ha)
Władza to zwycięstwo i swędzenie palców

Nie umieram jeszcze
Tylko społeczeństwo się wyniszcza
Zwierzęta zdychają
Lasy usychają
Nie umieram jeszcze
Jeszcze krew we mnie płynie
Tylko dookoła życia coraz mniej

Apokalipsa
Ha ha ha

Tagi: ,

Skomentuj

