the breeders – title tk [2002]

by

1

discogs

linki w komentarzu

Kurde, jak wyszła ta płyta, to spodobała mi się co prawda, ale bez szału. Włączyłem ją jakiś miesiąc temu i mnie lekko wbiło w fotel. „Alternatywny rock” The Breeders na „Title TK” brzmi, jakby został nagrany między jednym ziewnięciem a drugim, ale rozkłada mnie na łopatki. Potem, jak jechałem na „szkolenie” w związku z tym, że moja firma zamienia się z miejsca, które w sumie nadaje się do życia, w jakąś quasi-korporację, słuchałem tej płyty w pociągu i znów: jeb! „Title TK” to najlepszy dowód na to, że pisanie recenzji nie ma sensu (przynajmniej w moim przypadku), skoro docenia się tak naprawdę muzykę nawet po 11 latach. Co, rzecz jasna, nie oznacza, że nie będę tego robił. „TITLE TK” THE BREEDERS TO GENIALNA PŁYTA. A linki i tak pewnie zaraz usuną. Jakby co, jest torrent z całą dyskografią.

2

2

3

4

5

6

Tagi: ,

komentarze 3 to “the breeders – title tk [2002]”

  1. marcin10fs Says:

    pl

    fc

  2. Sevil Says:

    mf wprowadzilo niedawno niekorzystne zmiany identyfikujące pliki. sugeruję zamiankę np. na zippy albo mega. pozdro!

  3. marcin10fs Says:

    Z zippy szybko znika, mam tam konto. Chujnia. Pozdr.

Skomentuj

