help me lord, help me jesus

by

spiritualized

20 /12

W 2012 – wybitnie chujowym roku, który mam nadzieję, że jeszcze nie zdechł, a wciąż jest gwałcony 12-calowym gwoździem – wyszło mnóstwo dobrych płyt, choć – szczerze mówiąc – nie śledziłem nowości tak dokładnie, jak kiedyś. No i nie słuchałem ambitnie zespołów, które lubię, ale nie mogłem się do ich dzieł przekonać. Może kiedyś dowiem się, czy „Emergence” Pluma faktycznie jest takie przeciętne, a „The Seer” Swansów nudne, czy też zabrakło mi do tych płyt cierpliwości. Za późno też poznałem fantastyczny, zdaje się, LP Raime „Quarter Turns Over A Living Line”. No ale to podsumowanie to głównie po to, żeby za rok-dwa móc sobie przypomnieć, co wyszło w 2012. Nie jakaś nadęta lista 50 albumów, za którą zawsze idzie pytanie: czemu dana płyta jest na miejscu 34., a nie 35.?

Po jednym kawałku z 15 płyt. Im niżej, tym lepiej. Prawie wszyscy artyści z tego zestawienia używają gitar elektrycznych, więc chyba nie ma sensu tego ściągać.

***

Gdyby ktoś chciał współtworzyć bloga (jak widać, sam mam coraz mniej zapału) – zapraszam. Zapewniam pełną „swobodę artystyczną”, ale w granicach rozsądku – bootleg Kult: „Live in Spodek” raczej nie przejdzie.

Tagi: ,

komentarzy 14 to “help me lord, help me jesus”

  1. Hady (DCHF) Says:

    Damages na 10fs. Wow! Decay Unsane…kawalek otwiera zyly…White Suns zawsze! Bardzo dobry wybór! Wiadomo 10fs to Pasazer blogosfery! Widze ze nastroje defetystyczne nie tylko mi sie udzielaja…

  2. Hady (DCHF) Says:

  3. 10fuckingstars Says:

    Ale żeś klasykiem pojechał. :) To Damages jest tak wkurwione, że aż nie mogę za często ich słuchać. Pozdr.

  4. Hady (DCHF) Says:

    Damages lubie za podobienstwo do Shotmaker…

  5. 10fuckingstars Says:

    You come into this world
    With nothing except yourself
    You leave this world
    With nothing except yourself

    Czuć w tym optymizm –

  6. Hady (DCHF) Says:

    cro mags to policzek dla dcf….http://www.youtube.com/watch?v=aNBqnjeZuoQ

  7. 10fuckingstars Says:

    Kurde, wszyscy trampki mają. :) Czemu policzek?

  8. Hady (DCHF) Says:

    trafiles w slaby punkt…cro mags w hc to jak sonic youth w noise emo rocku….trampki a jak Zlotow Panie!

  9. Hady (DCHF) Says:

    Gitarowy z Rezimu gral w Rangers z kolesiem z kristine…pany wszystkie sie znaja

  10. 10fuckingstars Says:

    Pamiętam te wszystkie kapele. To jakaś prehistoria.

  11. Hady (DCHF) Says:

    musimy sie napic wodki…

  12. 10fuckingstars Says:

    Byle nie „Stolicznajej” („Stolicznej”?). ;) Ale ty, chłopie, chyba w jakimś UK siedzisz?

  13. Hady (DCHF) Says:

    mowie o wodce…a nie o paliwie…Panie Marcinie zapraszam na My Bloody Valentine…

  14. 10fuckingstars Says:

    Przy mojej pensji pracownika biurowego to mnie niestety nie stać. Ale dzięki za zaproszenie. :)

Skomentuj

