„stare at each other and wait till we die”

by


noise rock

Trafiłem kiedyś w necie na noiserockową kompilację. Zdziwił mnie fakt, że nie ma na niej wielu moich ulubionych kapel. Postanowiłem więc zrobić swoją. Ciekawe, o kim zapomniałem. Wszystkie te numery brzmią strasznie klasycznie dla mnie. Jestem jak Kydryński ględzący o Stingu. Jak 50-latek, co puścił „Flojdów” albo „Zeppów”, bo akurat żona wyszła do sąsiadki.

PS Tak, w przeciwieństwie do recenzenta ze Screenagers.pl wiem, że ostatni numer to cover.

Tagi: ,

komentarze 4 to “„stare at each other and wait till we die””

  1. biedrzyn Says:

    Najprawdziwsza sjesta ;-)

  2. 10fuckingstars Says:

    Tak jak Kydryński wymawia „Stiiiiiiiiiiiiiiing”, tak ja wymawiam „Sheeeeeeeeeeeeeeeeeelac”.

  3. Darek Dudziński/Przyzwoitość Says:

    no proszę, zespół Ciastko. słodziutkie.

  4. 10fuckingstars Says:

    Wróciłem ze szkoły, a Piotr Klatt puścił ten kawałek w Trójce. Tak chyba było.

Skomentuj

