>dinosaur jr. – where you been [1993]

by

>tracklista

sharebee / mediafire (320 kbps)

buy / kup

dinosaurjr.com

off festival

OFF Festival coraz bliżej, więc pora by przedstawić zespoły, na które czekam najbardziej. Zacząłem od The Fall, ale usunięto mi posta. Jak ktoś ma ochotę, to linki z sesjami u Johna Peela wrzuciłem do komentarzy.

Dinosaur Jr. pokazał, że nie zawsze powroty kapel muszą wzbudzać zażenowanie. J Mascis i spółka nagrali w 2007 roku, po dziesięciu latach przerwy, świetną płytę Beyond, a w 2009 dołożyli kolejną, chyba jeszcze lepszą – Farm. Może da się ją jeszcze ściągnąć w moim podsumowaniu minionego roku.

Wrzucam płytę Where You Been, bowiem Drawerings był pierwszym numerem Dinosaura Jr., jaki usłyszałem. To wiekopomne wydarzenie nastąpiło w trójkowej „Ręce boksera” Macieja Chmiela. Pamiętam, jak wielkie wrażenie zrobiły na mnie wokal i gitara. To może być miażdżący koncert.

***
Bonus: Alison Jackson

Skomentuj

