>Bettie Page

by

>

Bettie Page to chyba najsłynniejsza pin-up girl w historii. Pozowała też do zdjęć w klimacie bondage i sado-maso. Pracowała m.in. ze słynnym Irwinem Klawem. Pewnie według dzisiejszych standardów uznano by, że ma za dużo ciała, mnie się jednak bardzo podoba.
Dopiero w grudniu minie rok od jej śmierci, ale ja przypominam ją teraz, bo wtedy notka o Bettie Page pojawi się na co drugim blogu.
Zuploadowałem trochę zdjęć i 2 krótkie filmy z udziałem Bettie. Warto też zajrzeć na świetną stronę poświęconą tej niebanalnej kobiecie – www.bettiepage.com.
Polecam również film The Notorious Bettie Page. Nie jest to wybitny obraz, ale dość dobrze ukazuje fenomen głównej bohaterki. No i genialnie zagrała Page Gretchen Mol (na fotce poniżej).
download (sharebee) / download (massmirror)

Jedna odpowiedź to “>Bettie Page”

  1. Vesna Says:

    >jeszcze był kilka lat temu (trzy? cztery?) artykuł na Jej temat w Wysokich Obcasach. wtedy pierwszy raz w ogóle o Niej usłyszałam, bo to niekoniecznie moje klimaty czy czasy.

Skomentuj

