>Rein Sanction – Broc’s Cabin [1991]

by

>

 
TRACKLISTA:
1. F Train
2. Deep Ellis
3. Creel
4. Limestone
5. Broc’s Cabin
6. Kilmonick
7. Newton
8. Do You remember?
9. Sideways Down
10. Sasquatch

Rein Sanction powstał w pierwszej połowie lat 80. w Jacksonville na Florydzie, a rozpadł się chyba w 2000. Kapelę tworzyli: Mark Gentry (gitara, wokal), Ian Chase (bas) i Brannon Gentry (bębny). Nagrali 4 LP: Rein Sanction (W’Sup Records; 1989), Broc’s Cabin (Sub Pop; 1991), Mariposę (Sub Pop; 1993) i Blue Men (Souldier Records; 1996). W 1999 roku wydali też własnym sumptem CD z 6 kawałkami. Ktoś wydawał ich u nas. Outside?
Nie był to wybitny zespół – dziś jest chyba trochę zapomniany – ale mam do niego sentyment. A i słucha się Rein Sanction przyjemnie, bo rzecz jest w klimatach Dinosaur Jr.

Kurde, coraz gorzej się pisze tu posty. Wszystko się jebie.

Żeby uatrakcyjnić posty, postanowiłem do każdego, w którym piszę o kapeli pozbawionej przedstawicielki płci pięknej w składzie, dołączać jakąś przyjemną fotkę.
Bonus nr 1:

Luba Shumeyko

Komentarze 4 to “>Rein Sanction – Broc’s Cabin [1991]”

  1. toller Says:

    >tej muzyki nie trzeba uprzyjemniać:}} od razu dwa razy posłuchałem – rzeź i melancholia.

  2. towarzystwo Says:

    >a ja się przyznam, że nie lubie Dinosaur Jr, męczą mnie po 10 sekundach

  3. towarzystwo Says:

    >owszem, powstaje wciąż dużo fajnej muzyki, ale też słychać w niej echa lat 90-tych

  4. mietek Says:

    >ja tam zdecydowanie wolę lata 2000+ od 90-tych. bez dwóch zdań.

Skomentuj

