>Ewa Braun – Esion [1996]

by

>

1. Czarny ptak; 2. Ucieczka; 3. M. L. King; 4. Hard Core; 5. Mów mi Allie; 6. Niebo; 7. W drodze; 8. A.I.D.S.; 9. Samochodem i domem zajęła się policja; 10. Esion.

Marcin Dymiter – gitara, wokal, tamburyn
Darek Dudziński – bębny, gitara
Rafał Szymański – bas
Sławek Gołaszewski (gościnnie) – klarnet

KUP

Okazało się, iż płyta – nie tylko kaseta – dostępna jest w Nikt Nic Nie Wie. Tak więc usunąłem linka do zripowanego materiału i ZAPRASZAM DO ZAKUPU Esion.

Do wrzucenia tego posta zainspirowała mnie lektura tekstu jakiegoś głuchego błazna z po..ys.com na temat Ewy Braun. Ludzie, którzy swój jedyny orgazm w życiu osiągnęli podczas słuchania OK Computer, nie powinni wypowiadać się na niektóre tematy. A Esion to kolejna wybitna płyta niedostępna na CD. Zripowałem więc swój egzemplarz, kupiony 13 lat temu na katowickiej Czad Giełdzie.

Do ściągnięcia również niepublikowane utwory Ewci – KLIK!

Jedna odpowiedź to “>Ewa Braun – Esion [1996]”

  1. Anonymous Says:

    >Dzięki wielkie za to, że mogłem dzięki Tobie odkryć muzykę Ewy Braun. Przesłuchałem właśnie Esion i padłem.

Skomentuj

