>PUSSY GALORE – DIAL ‚M’ FOR MOTHERFUCKER [1989]

by

>

  1. Understand Me
  2. SM 57
  3. Kicked Out
  4. Solo=Sex
  5. Undertaker
  6. Dwda
  7. Dick Johnson
  8. 1 Hour Later
  9. Eat Me
  10. Waxhead
  11. Wait a Minute
  12. Evil Eye
  13. Adwd #2
  14. Hang On

Download

Pamiętam, jakie wrażenie zrobiły na mnie 100 lat temu nazwa kapeli i tytuł płyty, gdy zobaczyłem je w piśmie Non Stop. W tamtych czasach szanse na to, że poznam muzykę kapeli m.in. Jona Spencera (The Jon Spencer Blues Explosion) i Cristiny Martinez (Boss Hog), były mniej więcej takie, jak dziś na to, że ktoś mnie namówi, bym przeszedł na islam.

„Dial” nie jest najlepszą płytą tej kapeli, ale i tak jest bardzo dobra, poza tym mam do niej sentyment. Garażowe brzmienie, niechlujstwo – grają, jakby chcieli rzygnąć na wszystko, co kiedykolwiek zostało dobrze wyprodukowane.

Na blogu The Commercial Zone, do którego link zamieściłem obok, powinna być płyta Exile on Main Street, na której Pussy Galore miażdży słynny album Rolling Stones.

Jedna odpowiedź to “>PUSSY GALORE – DIAL ‚M’ FOR MOTHERFUCKER [1989]”

  1. Anonymous Says:

    >Miala byc cipcia obfita, a w teaserze wymiotny crust (ale i tak jest fajnie). pozdrawiam

Skomentuj

